donderdag 13 januari 2011

Fotosessie 1

Eigenlijk is dit een tweede sessie, maar als je een beetje deze blog volgt kun je begrijpen dat ik er vorige week niet was. Deel 1 hierbij.

Het onderwerp; de snelheid van de economie en dat we daarbij niet bij stilstaan. Hoe wij met z'n allen inmiddels zo een snelle (onpersoonlijke) samenleving hebben gecreƫerd. We hebben alleen maar met ons zelf bezig zijn en niet meer met onze omgeving. Nouja ik heb het een beetje proberen te verwoorden. Hopelijk is het duidelijk.
Wat ik nog weet van vorig jaar, de sessie gaat langzaam vorm krijgen en kan eindigen met totaal ander onderwerp.

Na deze sessie heb ik een hekel gekregen aan reclameborden. Links de originele foto, rechts een simpele uitsnede. Feel the different.

Een voorbeeld waar ik naartoe wil. Allereerst beginnen met de camera toch anders in te stellen: een minder lange sluitertijd, zodat de personen op de foto minder wazig worden. De linker foto is zwaar overbelicht. Rechts is bewerkt, maar dezelfde foto als de linker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten